📚 Johan Cruijff Mijn verhaal - Johan Cruijff (09-Dec) - Boek Downloaden

Johan Cruijff Mijn verhaal
Boektitel : Johan Cruijff Mijn verhaal
ISBN: Android (smartphone en tablet) | Kobo e-reader | Desktop (Mac en Windows) | iOS (smartphone en tablet) | Windows (smartphone en tablet) | Overige e-reader
Totaal Pagina's : 224 pagina's
Jaar : 09-Dec
Categorie : Voetbal, Sportbiografien, Voetbal
Uitgever : Jaap Visser
Taal: Nederlands

Geschreven bij Johan Cruijff Mijn verhaal

Geschreven bij Johan Cruijff Mijn verhaal

Nog steeds is het onwerkelijk nog steeds doet het zoveel pijn Johan is er niet meer als jochie met mijn vader naar de Meer Ajax kijken Johan was een fenomeen ik zie hem nog vanuit het stadion naar het trainingsveld lopen trainingsjack aan zijn kousen naar beneden alleen maar olie glimmende spieren altijd vol concentratie nu 2016 is de warming up op het hoofdveld toen was het aan de voorzijde van het stadion De Meer middenweg Amsterdam we schelen een aantal jaren in leeftijd maar hij was en is mijn idool voor de rest van mijn leven een legende pur sang en toch ook heel gewoontjes een familie man in hart en nieren een oer Ajacied de beste voetballer ooit ik praat niet over Nederland maar over wereldwijd het boek is formidabel toch had ik veel liever Johan nog tussen ons in gehad zijn verhalen bij Mart Smeets zijn uitstraling wat een gemis wat een pijn toch is hij er nog zeker weten ! Regelmatig kijk ik naar de film nummer 14 dan zie je weer zijn klasse zijn beleving zijn humor. Johan de enige echte nummer 14 wereldklasse waren de woorden van Sjaak Swart daar sluit ik mij heel graag bij aan met als toevoeging een heel gewoon lief sociaal mens nummer 14. Er is maar eens wens en optie De Amsterdam Arena moet De Johan Cruijff Arena worden genoemd. Het boke ligt op mijn tafel en dagelijks geniet ik van dit meesterwerk van de meester zelf.

Bekijk hier het weblog dat we over Johan Cruijff schreven. Voetbalkunstenaar Johan Cruijff is een icoon. Hij was misschien wel de beste speler aller tijden. De invloed van zijn speelstijl en voetbalfilosofie was en is groot. Hij is een held een voorbeeld een leermeester. Zowel voor- als tegenstanders luisterden geboeid als hij het woord nam op zijn onnavolgbare wijze. Johan Cruijff is van ons allemaal en daardoor heeft iedereen zijn eigen Johan: een mengeling van feit en fictie. Nu is dan het woord aan hemzelf in deze meeslepende autobiografie. Hierin geeft hij zjn visie op alles wat hem bezighield op het voetbal en op het leven. Johan Cruijff Mijn verhaal is een heel persoonlijk boek het enige met zijn gen verhaal. Als je het leest is het alsof hij zelf tegen je praat. Eindelijk leren wij de echte Johan kennen. Je bent net zo lang gestoord tot je een genie bent. Johan Cruijff Ik wist niks van voetbal voordat ik Cruijff leerde kennen. Pep Guardiola Cruijff was een icoon maar hij bleef gewoon. Ik kan me niet herinneren dat ik andere wereldsterren heb ontmoet die zo benaderbaar bleven als hij. Edwin van der Sar De beste die er was en de beste die er ooit zal zijn! De man die ons spel heeft veranderd. Robin van Persie Johan is altijd een geweldige inspirator geweest. Zijn visie op voetbal wist hij geweldig te verwoorden en daarbij wist hij je altijd aan het denken te zetten. Hij was een goede dwarsdenker. Guus Hiddink Een wonderlijk vrije geest een briljant voetballer en een buitengewoon mens (). Mart Smeets Ik heb vroeger altijd gedacht dat Cruijff een van de beste voetballers was. Ik heb me vergist. Cruijff is de beste voetballer aller tijden. Willem van Hanegem Toon meer

Recomended Book: