✅ Verras me - Auteur Sophie Kinsella (februari 2018) - Boek Downloaden op e-reader

Verras me
Boektitel : Verras me
ISBN: 9789044353624
Totaal Pagina's : 384 pagina's
Jaar : februari 2018
Categorie : Literatuur & Romans, Familieromans, Feelgoodromans
Uitgever : The House of Books
Taal: Nederlands

Ik ben dol op de boeken van Sophie Kinsella en was dan ook onwijs blij toen ik hoorde dat er een nieuwe zou verschijnen. Heb meteen het boek gekocht en ben er gelijk in begonnen. Ook deze keer weer genoten van het verhaal. Het is Kinsella weer gelukt om een geweldig mooi en komisch verhaal neer te zetten. Een heerlijk boek om mee te ontspannen en heb het weer in n ruk uitgelezen! Een echte aanrader voor liefhebbers van feelgood!

Fans van Sophie Kinsella opgelet: zorg voor een paar vrije uurtjes duik lekker de zon in met een kop thee en leef mee met de huwelijksperikelen van Sylvie en Dan. Hoe zou jij het vinden als je te horen kreeg dat je nog 68 jaar met dezelfde partner zou door moeten brengen? Elkaar verrassen om de relatie spannend te houden lijkt in eerste instantie een hele goede oplossing. Maar verrassingen kunnen ook zorgen voor misverstanden en hilarische ontwikkelingen. Is alles wel zoals het op het eerste gezicht lijkt te zijn? Opnieuw heeft Sophie Kinsella een boek geschreven die je niet kunt wegleggen voordat je het uit hebt. Dit boek is een garantie voor heerlijke uurtjes leesplezier!

Ik ben echt gek op de boeken van Sophie Kinsella en lig bij de meeste boeken geregeld in een deuk van het lachen. Mijn verwachting was dat 'Verras me' weer een echte grappige en romantische chicklit zou zijn. Maar ik vond het een ander boek dan de eerdere boeken van Sophie Kinsella. In eerste instantie kwam ik wat moeilijk in het verhaal ik mistte echt het chicklit gevoel en de humor. Het eerste deel vond ik wat langdradig veel lange passages waarvan ik me afvroeg wat ze nu eigenlijk met het verhaal hadden te maken... Er zaten wel een aantal grappige stukken in maar ze waren niet hilarisch. Op ongeveer 2/3 van het boek kreeg ik eindelijk door wat er aan de hand was en toen was het wel echt leuk om te lezen. Niet heel humoristisch maar wel een leuk verhaal waarvan je de afloop wilt weten. Dit boek is dus geen chicklit zoals je van Sophie Kinsella verwacht maar als je eenmaal in het verhaal zit is het toch leuk om te lezen.

Sylvie en Dan zijn al tien jaar gelukkig getrouwd. Ze hebben een schattige tweeling een mooi huis en een prima baan. Dat kan zo nog wel 68 jaar doorgaan! Saai! De paniek slaat toe. Om hun huwelijk fris en scherp te houden besluiten ze elkaar te verrassen. Met sexy photoshoots dates en onverwachte uitjes. Maar alles gaat mis. De verrassingen brengen meer aan het licht dan wenselijk. Met hilarische gevolgen. Lees hier de recensie over Verras me.

Best Seller: