✅ Helemaal naar de meditering - Mark Siegenbeek van Heukelom (18-Nov) - Boek Downloaden op e-reader

Helemaal naar de meditering
Boektitel : Helemaal naar de meditering
ISBN: Nee
Totaal Pagina's : 240 pagina's
Jaar : 18-Nov
Categorie : Mindfulness, Populaire psychologie, Meditatie
Uitgever : Anderz
Taal: Nederlands

Het boek is een enorme inspiratie voor mij geweest! Mark beschrijft alles duidelijk en op een leuke manier (totaal niet zweverig) grotendeels ook vanuit eigen ervaring. Met behulp van online oefeningen kan je zelf duidelijk het effect merken in het dagelijkse leven wat mij alleen maar meer motiveerde om verder te lezen. Zoals Mark in zijn boek zegt dat Buddha een eindbaas is zeg ik: Mark is een eindbaas! Zeker een aanrader en het is ook leuk om als cadeau te geven.

Mark heeft een onconventionele en humoristische manier om de waarde van meditatie in te laten zien. Door zijn eigen eerlijkheid en inlevingsvermogen creert Mark een gevoel van herkenbaarheid en helderheid bij de lezer. Ik zou het boek aan de hele wereld willen geven alleen ga ik dan tegen n sterk aanraden van het boek in om niet iedereen te willen bekeren. Daarom hoop ik dat bij veel mensen op wat voor manier dan ook dit boek op hun juiste moment op hun pad komt. Mijn spirituele doel voor 2019 is in ieder geval gezet.

Dit is een heel fijn boek. Er wordt op een nuchtere manier naar mediteren gekeken en het is niet geschreven om mensen te overtuigen. Ik vond het prettig om ook te lezen over de bezwaren tegen mediteren en de valkuilen omdat deze heel herkenbaar zijn. Door het boek had ik ook de motivatie om iedere dag te mediteren. Het boek leest makkelijk en de schrijver gebruikt eigen ervaringen die het nog herkenbaarder maken.

Druk zijn' is hot. We overladen onszelf met informatie en alles wat we doen moet nuttig zijn. Maar ons brein kan niet altijd goed omgaan met al die prikkels. Het is dan ook niet zo vreemd dat meer dan n miljoen Nederlanders burn-outklachten hebben. Terwijl de oplossing voor meer rust en ontspanning heel simpel is: zitten en mediteren. 'Maar dat is toch zweverig gedoe?' Integendeel! Helemaal naar de meditering is een gevatte introductie op meditatie en spiritualiteit. Bestsellerauteur Mark Siegenbeek van Heukelom laat zien dat mediteren gezond wetenschappelijk bewezen en pragmatisch is. Hij geeft nuchtere antwoorden op al je prangende vragen over het hoe en waarom van spiritualiteit. Vind rust wijsheid en zelfvertrouwen aan de hand van verschillende meditatieoefeningen op uiteenlopende niveaus. Zo kun je elke dag lekker naar de meditering! - Een bijzonder boek met een nuchtere en onderzoekende kijk op meditatie en spiritualiteit. - Ook geschikt voor sceptici. - Met meditatieoefeningen op uiteenlopende niveaus om direct aan de slag te gaan. Trefwoorden: Spiritualiteit mediteren meditatie nuchter rust ontspanning gezondheid zelfvertrouwen Mark Siegenbeek van Heukelom handleiding Toon meer

Best Book: