✅ De hemel verslinden - Paolo Giordano (18-Nov) - ebook Downloaden

De hemel verslinden
Boektitel : De hemel verslinden
ISBN: 9789403132600
Totaal Pagina's : 496 pagina's
Jaar : 18-Nov
Categorie : Literatuur & Romans, Literaire romans, Literaire romans
Uitgever : Paolo Giordano
Taal: Nederlands

Prachtig verhaal! Zo mooi en spannend wat er ging gebeuren... dat ik het niet weg kon leggen en in drie dagen uit had. Pauli Giordano beschrijft zo goed hoe iemand zich voelt hoe onderlinge relaties werken en dat alles in een bijzonder verhaal. Het laatste deel van de verhaallijn viel me een beetje tegen (dat vond ik vergezocht) maar vind het evengoed een geweldig boek.

Dit boek heeft mij echt geraakt ik wilde blijven lezen. Nadat ik het uit had moest ik er nog vaak aan denken. Door het intense verhaal voelde ik erg met de karakters mee. Heb het boek al aan veel mensen aangeraden.

Ik ben nog meer fan Giordano. Weer een geweldig boek; complexe personages en een complex verhaal. Ik heb het boek al enige tijd uit en denk nog regelmatig terug aan een verhaallijn of aan een van de personages. Kortom het heeft me geraakt.

Teresa verruilt iedere zomervakantie samen met haar vader hun woning in het drukke Turijn voor het huis van haar jeugd op het Italiaanse platteland. Het zijn saaie bloedhete vakanties totdat ze op een dag drie jongens bespiedt die naakt in het zwembad zwemmen: Nicola Tommaso en de zonderlinge maar charismatische Bern. Ze zullen Teresa's leven voor altijd tekenen. De drie halfbroers worden samen opgevoed door Nicola's religieuze ouders en hebben een complexe en intieme band. Maar Teresa zal snel ontdekken dat niets is wat het lijkt en haar idyllische zomers die ze steeds vaker met Bern doorbrengt komen tot een abrupt einde. De jongens worden volwassen en hun vriendschap wordt tot het uiterste getest door hun tegenstrijdige visies op de wereld en hun conflicterende overtuigingen. De hemel verslinden omspant twintig jaar en vier levens. Het is een epische en intense roman over verbondenheid liefde familie en de eeuwige zoektocht naar zingeving. Toon meer

Best Seller: