πŸ“š Expeditie Edith - Edith Bosch (16-Apr) - Boek Downloaden

Expeditie Edith
Boektitel : Expeditie Edith
ISBN: Nee
Totaal Pagina's : 224 pagina's
Jaar : 16-Apr
Categorie : Sportbiografien, Sportbiografien, Sportbiografien
Uitgever : Ambo|Anthos
Taal: Nederlands

Het boek leest als een trein. Indrukwekkend hoe iemand alles en iedereen op zij kan zetten voor de sport. De eerlijkheid sprak me aan in dit boek.

Ik heb zelf niets met judo en volg geen topsporten op tv. Ik lees eigenlijk nooit biografien dit boek heb ik zeer vlot uit gelezen. Wat geeft Edith een diepgaande kijk in haar leven! Erg boeiend om te lezen en te volgen. Ik vond het een inspirerend boek en voor iedereen aan te raden ook voor mensen die geen sportliefhebber zijn.

boek geeft inkijkje in de wereld van doorzetter Edith die koste wat kost goud wil winnen. Met alle ups and downs eerlijk verteld. Zo kan topsport in elkaar zitten: alles doen en laten om de top te bereiken

Expeditie Edith is het inspirerende levensverhaal van judoka Edith Bosch een van de succesvolste Nederlandse sporters. Bosch won drie medailles op de Olympische Spelen werd wereldkampioen in 2005 en vier keer Europees kampioen. Na haar judo-carrire won ze in 2013 Expeditie Robinson. In haar sportbiografie Expeditie Edith vertelt ze genadeloos eerlijk hoe ze op haar 30ste verjaardag besefte ze dat ze niet gelukkig was. In plaats van toe te geven aan haar depressie schakelde ze de hulp in van een life coach en ging ze het gevecht met zichzelf aan. Met vallen en opstaan leerde Bosch te reflecteren zichzelf te accepteren en een leuker gelukkiger mens te zijn. Uit elke uitdaging valt winst te behalen dat is haar overtuiging. Als je de regie maar in eigen hand neemt. Een boek vol levenslessen voor de lezers van Kieft Ik Zlatan en Open (Agassi). Toon meer

Best Seller: